Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nygammalt problem


max6

Rekommendera Poster

Jag har tidigare haft problem med att datorn inte stängde av sej (det var tidningarna som hade ngt som höll igång datorn Windows vägrade att stänga datorn. När jag tog in program som stoppade bläddringen så kom jag inte in till tidningarna) .Nu har jag lyckats med att koppla in ett bildspel som inte vill sluta.Jag ville ha det i början på en liten bild men det tog över hela skärmen o datorn vill inte somna.Varför kommer alltid stängprogrammen på sista plats 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för tidningar du skriver om?

Vad tog du in för program som skulle stoppa bläddringen?

Vad är det för bildspel du har kopplat in?

Vad är det för stängprogram du menar och var är de på sista plats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej du svarade för ett år sedan på mitt gamla problem då var det af gp o ex som hade tagit in ngt bläddrande skit som gjorde att inte datorn ville vila . Jag tog in ngt som kanske hette flashstopp då kom jag inte in på tidningarna längre.Bildspelet tar in kort ifrån mina foton.Stängprogrammet är energiprogrammet i W10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta det lugnt och tänk över vad för information vi frågar efter samt hur du ska svara på det på bästa sätt.

 

Du var inte medlem här för ett år sen och jag hittar inte att du i början av året skrev om något problem med att stänga av Windows.

 

Kan du inte ta bort flashstopp då?

 

Hur satte du igång bildspelet, är det ett program som du har hämtat och installerat själv eller är det något som följer med Windows?

 

1 timme sedan, skrev max6:

Stängprogrammet är energiprogrammet i W10.

Menar du energiinställningar i Kontrollpanelen/Inställningar?

Var är det på sista plats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...