Torparen Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Har haft problem med Photoshop försökte göra en ominst, men tji. Får felkod Exit Code: 145 --- Summary 2 fatal error(s), 3 error(s), 4 warnings(s) Någon som har något tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hankki Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Kunde ju hjälpa en aning om du nämner vilken ps version. I vilket skede kommer meddelandet? Ny dator och redan två aktiverade installationer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torparen Posted November 18, 2018 Author Share Posted November 18, 2018 Citat 55 minuter sedan, skrev Hankki: Kunde ju hjälpa en aning om du nämner vilken ps version. I vilket skede kommer meddelandet? Ny dator och redan två aktiverade installationer? Ny dator? Nej en nygammal. Dagens problem började med att jag fick ca. 700 spökbilder som hade koppling till Photoshop. Efter många många timmars jobb fick jag bort allt utom nu aktuella. Var dom sju hundra filerna kom ifrån står i stjärnorna. Handlar om senaste versionen, felmeddelandet kommer efter att 100% visas. Får då ett felmeddelande att uppladdningen misslyckades samt bifogas en länk. Då jag klickar på länken får jag upp bif. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Torparen Posted November 19, 2018 Author Solution Share Posted November 19, 2018 På 2018-11-18 på 13:43, skrev Torparen: ,Problemet är löst en gammal fil som skulle bort Problemet är löst en gammal fil som skulle bort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torparen Posted November 19, 2018 Author Share Posted November 19, 2018 Just nu, skrev Torparen: Problemet är löst en gammal fil som skulle bort Hur gör jag om det skall markeras att tråden är klar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 19, 2018 Share Posted November 19, 2018 35 minuter sedan, skrev Torparen: Hur gör jag om det skall markeras att tråden är klar? Längst till vänster om varje inlägg finns en bock. Du letar upp det inlägg som är det första som ger lösningen. Klicka på det inläggets bock. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts