Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Plugin för jämförelse tabeller


JeDev
 Share

Rekommendera Poster

Hej på er allt gott folk! 

Jag har letat för fullt nu efter ett specifikt Wordpress plugin och börjar tappa tålamodet lite. Pluginet ska kunna skapa tabeller som är kopplat med andra custom post types, och därifrån skapa egna "ratings" som visas på listan samt på själva posten den länkas till! Jag kan inte så mycket om programmering men jag har sett flertals använda liknande modell, så känns som alla dessa sidor använder sig av något plugin. Om ni tar en titt på denna sida så förstår ni vad jag menar coincentral.com/how-to-buy-bitcoin-and-other-popular-cryptocurrency. Där ser man att information mellan tabellen och sidorna är kopplade och listan är sorterat från högst rating till neråt och det är exakt det jag vill ha på min sida. Denna sida har också en liknande modell fast ikoner istället för siffror på dom "Top 3" cryptorunner.com/bitcoin-exchanges är det också skapt från samma plugin tro? 
Alla förslag uppskattas då jag vill bara få klart denna grej så fort som möjligt, så jag kan börja kasta upp min allra första hemsida! 

Redigerad av Cecilia
Gjort om klickbar länk till oklickbar adress, ej SEO här /Cecilia, moderator
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Cecilia locked this ämne
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...