Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Samsung S6 / S8


hup151_t
 Share

Rekommendera Poster

Min S8 är snart två år. Märker nu att jag har fått dåligt ljud från motparten och hör knappt vad hen säger. Hen hör mig helt ok.  Slår jag på högtalaren så hörs det perfekt. Ljudreglaget står på fullt. Vad kan felet vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du med rubriken?

S8 släpptes i april förra året så "snart" två år är väl knappast troligt. Vissa butiker har två års garanti.

Kolla om gallret är rent. Det kanske behöver rengöras. Skit som har fastnat där och täppt till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte heller din fråga - kan man tänka sig tankefel eller nåt annat? Har du nåt bättre förslag?Jag ska försöka leta fram kvittot och se köpdatum. Minns dock att jag var en av de första att köpa s8.  Otrevligt igen så får tänka om igen med att fråga här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du har skrivit S6/S8 tänkte jag att det kanske smugit sig in ett skrivfel och det gällde en S6 istället för S8.

Har du kontollerat gallret? Det har hänt för andra att det har blivit igensatt och på så sätt påverkat ljudet.

 

Vad är det som är otrevligt med att fråga om en rubrik?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Ja jag har kollat gallret. Ser andra betänkligheter med s8an så har beställt en  a50 - kanske nerbyte men mer än 50% mindre dyr och fått rosad kritik. Glöm det andra - blir tyvärr grinig ibland pga kraftig artros.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...