Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Martassen

Mail i trashmappen är kvar i telefon

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

jag har en mail ifrån bredbandsbolaget.

För att ta bort mail måste jag gå ut till webbmailen för att ta bort för att de ska försvinna ifrån Outlook.
Jag ringde supporten på Bredbandsbolaget och de sa det är så och inte går att göra något åt.

Dock är det så att när jag raderar mail ifrån webbmailen så dyker vissa borttagna upp i telefon och de står "Hittat i trashmappen" trots att jag raderat.
Bland konton i outlook ser jag det står imap smtp och i telefon också imap.

Är det någon inställning i min iphone? Trashmappens mail är inte kvar i Outlook iallafall och inte heller i webbmailen men i telefon står det "hittat i trashmappen" och så ser jag gamla mail.

söker jag mail hittar jag massa skräp. Ligger nåt kvar på servern? 

Redigerad av Martassen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Använder du en live.se, live.com, outlook.se eller outlook.com-mejl? I så fall är svaret gissningsvis där.

Men för hotmail-adresser -  Samtliga raderade kontakter sparas hos Outlook  och ligger kvar där, för evigt knutna till kontot. Hur mycket du än tömmer cash och rensar. Dom är kopplade till ditt konto varesej du vill eller inte. Tyvärr! Outlook support på forum vet om detta och att folk anser att om man raderat en kontakt så ska den inte dyka upp mer, men så fungerar det alltså inte.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag vet att mejl som skickats till min bredbandbolagets mail finns kvar.

Min hotmail vet jag ej. 

Använder outlook , iPhone som klienter.

Har kontaktat tekniker på bredbandsbolaget som ska titta på det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu