Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rekommendera Poster

Jag undrar om ni kan hjälpa mig med en sak.
Jag har använt clipgrab för att kopiera videos och det har fungerat bra, tills för 1 vecka sedan
då jag inte kan göra det längre..
När jag klickar på "fånga det här klippet" så kommer jag till nästa steg som är att välja var det ska lagras,
och så långt är allt ok, men när jag väljer lagringsplats så får jag meddelandet som jag bifogat screen shot på..

Kan ni förstå vad som har hänt och hur jag ska göra för att få det att fungera igen?

2018-10-09 23_26_46-Skype.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Postad (redigerade)

1. Och du använder senaste versionen av ClipGrab, dvs 3.7.1 ?
2. Att välja All files brukar ju vara bra men har du försökt att i stället precisera till t ex MPEG4?

3. Det kan också hända att denna video är skyddad eller bannlyst på något sätt. Ämnet är ju kontroversiellt. Måste du ladda ner klippet (för att eventuellt sprida det)? Kan du inte nöja dig med att länka  till de sidor som visar det?

Redigerad av mbgtmari

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för svaret

Ja, jag använder 3.7.1 versionen

Ändrade till MPEG4 men får samma meddelande.

Har även provat andra format och videos + sådant som jag redan laddat ner innan,

men får samma meddelande.

Avinstallerade och ominstallerade 3.7.1

Ps: Jag använder W defender

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kan du hitta filen i Windows Uforskaren enligt sökvägen som står i felmeddelandet?

Kanske något blivit korrupt med filen när den temorärt "fångas in" och sedan klarar inte programmet av att skriva.
Möjligen prova att skapa eller spara under nytt filnamn och gör ett nytt försök?

Jag har inte det programmet själv så jag kan tyvärr inte komma med några bra förslag.

Mvh

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu