Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Återskapa bokmärken


jvet

Rekommendera Poster

Hej.

   Jag var tvungen att ominstallera Chrome och nu vill jag återskapa mina bokmärken.

Dom finns på C:/användare/oleby/AppData/Local/google/chrome/user data/default/Bookmarks vilket inte är en HTML utan "bara" en fil.

                                                                                                                                      Hur gör jag?!? /Vänligen Lena T

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett svar från Chromes hjälpforum, som jag inte vet om du är hjälpt av

https://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/eRncjS9Tol0

Citat:

1.  Inside the C:\Users\%USERNAME%\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default directory are two files. Bookmarks, and Bookmarks.bak. One is for your current bookmarks, and the other one (with the .bak extension) signifies that it is a bookmarks backup, if anything goes wrong Bookmarks.bak gets overwritten every time you close Chrome.
2.  If you don’t see the .bak file extension and just see two files named Bookmarks, click Organize menu > select Folder and search options.
3. In the Folder Options window, click over the View tab and uncheck Hide extensions for known file types option. You’ll now see the previously hidden .bak extension.
4.  To restore the backup, close all open Chrome browser windows. With Chrome closed, rename the Bookmarks file to Bookmarks.old and rename Bookmarks.bak to Bookmarks (You should probably make a copy of both Bookmarks files and put them into another folder before you do any renaming).

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och hjärtligt tack, det funkade radarätt! Jag har, vis av skadan, en kontinuerlig backup på sticka, så med hjälp därifrån blev det som det skulle!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...