Senilo Posted October 10, 2001 Share Posted October 10, 2001 Jag har slarvat bort mina anteckningar. Hur kommer man åt att ändra inställningar för HKEY? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoWax Posted October 10, 2001 Share Posted October 10, 2001 startmenyn - kör - regedit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jojja Posted October 10, 2001 Share Posted October 10, 2001 Uräkta om det är en dum fråga, men menar du i registret? lägga till/ändra "nycklar"? //Depto _____________________________________________ Alla klagar över sitt dåliga minne, men ingen över sitt dåliga förstånd. . La Rochefoucauld Link to comment Share on other sites More sharing options...
MoWax Posted October 10, 2001 Share Posted October 10, 2001 vad är det för nycklar du ska ändra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senilo Posted October 11, 2001 Author Share Posted October 11, 2001 Hjärtligt tack för hjälpen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senilo Posted October 11, 2001 Author Share Posted October 11, 2001 Det har jag klagat över i många år men inte har det hjälpt. Tack i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.