Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Jmle

Samsung Galaxy Tab 3 GT-P5220

Rekommendera Poster

Skulle återställa denna padda till fabriksinställningarna, men när jag nu startar den och sen kommer det upp texten "Installerar systemuppdatering" och sen kommer det upp texten "Inget kommando"

Klickar jag på homeknappen + ljud ner + startknappen kommer texten "Do not turn offtarget. Vad gör jag så att den börjar att installera sig igen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu Har den varit in till Samsung på service/rep. Men den Kom tillbaka utan att de ens har kikat på den. Kika kanske de har, men de sa att det inte finns några reservdelar till den längre. Jag frågade dem hur det kan komma sig att den går sönder bara för att man vill göra en fabriksåterställning, men har inte fått något svar från dem

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Långskott?

Har du väl redan provat?

Fick ett nytt simkort från tele2 med posten helt plötsligt för många år sen (tror jag det) var som dödade min mobiltelefon som var en samsung, den hamnade i ett bootmode som inte slutade efter bytet av simkort, svar av tele2 = goddag yxskaft så det var bara att skrota luren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja du, kan ju vara så att det är svårt att träffa rätt eller att det är svårt att hjälpa till, eller så kan det enkelt fungera ibland?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

#Jmle  -  Har det ordnat sig?

Jag har en äldre version än din, en Samsung Galaxy Note 8.0, GT-N5120 och jag lyckades via otaliga instruktioner att både roota och köra in en nyare cm (Nougat 7.1.2).  Den blev som pånyttfödd! 

Bästa verktyget för alla problem med den här gamla plattan skulle jag säga är att använda Odin (och tålamod).

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Men vilken Odin Ska jag välj a då till min tab 3? Det fanns ju många att välja på, dessutom gäller det att välja rätt. 

Redigerad av Jmle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu