Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Truepilot - inloggningsproblem


cybertears

Rekommendera Poster

Någon mer som inte kan logga in på Trustpilot och möts av följande meddelande?

image.png.f8dd68bfa93e8203c2c854f05391a04d.png

De har varit så i två dagar nu, inget svar från supporten inte. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Kan du fortfarande inte logga in? I så fall, har du läst det som gäller för dem som bara skriver recensioner
https://support.trustpilot.com/hc/en-us/articles/115015441268-Reviewers-Problems-logging-in-

eller för dem som är business users, om du nu tillhör den kategorin?
https://support.trustpilot.com/hc/en-us/articles/201810857-Business-User-Problems-logging-in-

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan fortfarande inte logga in, återställa lösenordet kan jag och det har jag också testat med, men kan trots de inte logga in.

 

Jag är endast privatperson och har ingen användare för business. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 timmar sedan, skrev Cecilia:

Har du prövat med olika webbläsare och även deras variant av "privat surf"?

Ja, även testat via en annan dator samt mobil. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du skapa ett nytt konto med en annan mejladress och logga in på det kontot?

Bara för att se om det är just det kontot som det är problem med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

56 minuter sedan, skrev Cecilia:

Kan du skapa ett nytt konto med en annan mejladress och logga in på det kontot?

Bara för att se om det är just det kontot som det är problem med.

testade o skapa ett konto med min gmail-adress och jag kom in, så de verkar vara något knas med mitt konto, aja får väl slänga iväg ett mejl till supporten. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

57 minuter sedan, skrev jessar94:

testade o skapa ett konto med min gmail-adress och jag kom in, så de verkar vara något knas med mitt konto, aja får väl slänga iväg ett mejl till supporten. 

Trustpilot garanterar användarna (företagen som anlitar Trustpilot) bra omdömen vad jag kunde läsa någon gång på Trustpilots hemsida. När jag var riktigt upprörd.

Jag hade köpt ett MC-däck från ett tyskt företag och när MC-däcket dök upp så var det fel produkt, inte den jag hade beställt med normalt däckmönster (ni vet minimönster djup för MC-däck är 1,6mm för användning på gata / väg) utan ett snarlikt, men för mig oanvändbar, samma MC-däck men utan mönster enbart avsett för användning på bana, typ Anderstorp eller Gelleråsen.

Så jag kastar mig på mailen för att reklamera och där ligger i inkorgen ett mail från däckleverantören ett mail där man ber om ***** hos Trustpilot ! Jag ger * hos Trustpilot och beskriver problemet, fel vara levererad.

Nåja efter ca en vecka var det löst, jag hade rätt MC-däck och hade skickat tillbaka MC-däcket utan mönster.

Så däckleverantören skötte sig, alla kan göra fel tycker jag.

Nästa gång jag beställde fick jag rätt däck, var nöjd men ingen uppmaning ge betyg hos Trustpilot......

Var ju känd för att ge dåligt betyg......

Nästa gång jag beställde fick jag rätt däck, var nöjd och uppmaning ge betyg hos Trustpilot......

vilket jag nu lessnat på.

Så att du inte kom in med din gamla mailadress är inget konstigt. Trustpilot garanterar företagen som använder Trustpilot bra omdömen och då kan man ju inte släppa fram missnöjda kunder.

Eller hur ?

Citat

Citat

companies use Trustpilot to establish credibility and improve their reputation

från

https://us.business.trustpilot.com/?utm_medium=consumer&utm_source=for_companies&utm_campaign=consumer_cta

Trustpilot.PNG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

14 timmar sedan, skrev jannejanne:

Trustpilot garanterar användarna (företagen som anlitar Trustpilot) bra omdömen vad jag kunde läsa någon gång på Trustpilots hemsida.

Jag tror du missförstår den engelska texten för det finns inga garantier att alla företag får bra betyg på Trustpilot. Det som står att är att företag använder Trustpilot för att förbättra sitt rykte, det betyder bara att en del företag gör det, inte att alla gör det eller att Trustpilot garanterar något. Får ett företag dåligt betyg på Trustpilot lär de ju låta bli att visa det på sin webbplats.

 

Du kan t ex kolla på omdömena för Bygghemma: https://se.trustpilot.com/review/www.bygghemma.se

3 av 5 stjärnor är inte bra.

De flesta av dem som gett en stjärna har dessutom betygsatt andra företag, i ett fall 11 andra företag och de flesta av de 11 företagen har fått 3 eller färre stjärnor så det går alldeles utmärkt att ge dåligt betyg till många företag om man vill det: https://se.trustpilot.com/users/5665d4be0000ff0001f1172f

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Genom att företagen som anlitar Trustpilot själva väljer dom kunder de vill ska avge omdöme så tar man ju av självbevarelsedrift och bara ber om omdömen de gånger där leveransen fungerat.

Och man ber inte kunder som gett dåligt omdöme förra gången om ett nytt omdöme.

Min personliga erfarenhet av MC-däckköpet, se ovan

Jag fick ett mail

Citat

Vårt mål är att erbjuda våra kunder den allra bästa servicen, och justdärför vill vi be dig att betygsätta vår online-shop på en av nedannämnda åsiktsportaler. Om du är nöjd är vi glada få dina 5 stjärnor på Trustpilot

Men nu gav jag inte *****, jag gav ** (fel i ovan inlägg där jag skrivit * ) med kommentaren

Citat

And this is my expirience, got a for me useless for Racing Purposes Slick Medium tyre instead of the ordered Road Legal Endurance tyre.

Men nu måste jag logga in , acceptera villkor osv.
Det behöver man inte vid positiva omdömen, *****

Och på Trustpilots hemsida hittade jag den gången

Citat

Trustpilots Produktomdömen får folk att välja dina produkter när de söker på nätet

 

Det här hindrar förståss inte företag som kunderna är riktigt missnöjda med att få *

exempel

https://se.trustpilot.com/review/www.comhem.se?page=2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har olika uppfattning om Trustpilot, men den diskussionen får nu ta slut eftersom detta är en tråd om jessar94:s problem med inloggning till sitt gamla konto där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...