Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nu börja det bli löjligt!


LarsW

Rekommendera Poster

viljamenintekunna

Förresten! Ni som är sssssåå duktiga kan väl tipsa om en bra länk där man kan hitta "FYAITA"?

 

MVVH/Gateway

 

 

[inlägget ändrat 2001-10-11 00:06:00 av Gateway]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

viljamenintekunna

Hej XL-Dennis. Glad att du inte bara trycker i din Office-hörna utan visar snoken ibland:) Är det någon som har mycket att tillföra forumet så är det du o. W-land.Tackar o bockar i min ringa skepnad för er digra kunskap som ni sprider bland alla kunskapstörstande här i Worlden!!!!!!!!!!!!

MVH/Gateway

PS.Vad_betyder_förresten_alla_understrykn.

PPS.SNILLEN SPEKULERAR!

FYAITA

MVH/Gateway IGEN!!!

 

 

 

[inlägget ändrat 2001-10-11 01:04:39 av Gateway]

[inlägget ändrat 2001-10-11 01:06:45 av Gateway]

[inlägget ändrat 2001-10-11 01:13:13 av Gateway]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS. Förr, innan jag hittade Eforum hade jag en surfräkning på 200:-, nu är den uppe i 650:-. Fint va! Tänk om ni fick bonus på det ni skriver o. andra läser grabbar!!!=);)

 

kanske skall prata med Telia om att de skall ge alla här konsultlön :)

 

 

Don't Underestimate The Power Of Esuk ...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anledningen till att man kanske inte använder sök funktionen på eforum är för att den är långsam och genererar timeout alldeles för ofta. Men det kanske bara händer mig.

 

__________________________________________________

blueluna

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena Gateway...

Naturligvis skall du på ett eller annat sätt få svar på dina frågor. Eftersom många frågor dyker upp om och om igen så så är det bästa att först söka i Forumet därefter be om hjälp. Jag vet inte varför du inte fått hjälp förut men jag kan gissa att det har med denna debatten som pågår nu. Folk har helt enkelt varit trötta på just de frågorna. Det är inte rättvist mot dig och det är ingen ursäkt men det är den enda förklaringen jag kan komma på just nu. Jag är också ganska ny på datorer och behöver då och då också hjälp. För det mesta har jag också fått hjälp men inte alltid och då har jag försökt någon annanstans.

 

Hoppas det ordnar sig för dig.

 

Mvh

Mikey

 

 

"My mother never saw the irony in calling me a son-of-a-bitch."

* Jack Nicholson

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...