Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
PCsnubben

Canon DCP-7065DN, skanna till Email felmeddelande

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Fick problem med en Canon DCP-7065DN i Windows 10.
Går inte att skanna till Email med Brothers inbyggda programvara "ControlCenter4", får felmeddelande 
CC4-121-00000003
Lösningen på problemet ska enligt supporten vara att ändra till rätt epostklient under Standardappar.
Men jag HAR rätt e-postklient inställd redan. Så där tog förslagen slut...
(Testat med Thunderbird, Windows Live Mail och Windows10s egna mailapp.)

Detta är allså INTE lösningen för min del
https://help.brother-usa.com/app/answers/detail/a_id/58127/~/cc4-121-or-set-the-default-e-mail-application-for-scanning-with-controlcenter

Redigerad av PCsnubben

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har du även kollat det som finns om standardappar i Inställningar och inte bara i Kontrollpanelens standardprogram?

Kan finnas beroende på version av Windows 10.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×