Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Musikbidraget


Skorpion76
 Share

Rekommendera Poster

Tråden Fredagens musikbidraget börja bli aningen lång och dessutom tycker jag att vi kan posta musikvideos under alla veckans dagar. På det sättet slipper vi onödigt påpekande om vad trpåden har för rubrik. Här tänkte jag att vi kunde dela med oss av vilken musik vi gillar att lyssna på oavsett vilken dag det är. Här kommer mitt första bidrag i tråden. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Stoned X bootlegger

När jag postade YT-länken ovan så hade jag en förhoppning om att den automatiskt skulle öppnas som i det första inlägget i denna tråd. Men det gjorde den inte.  ?

 

Så du får själv klicka för att upptäcka en av rockvärldens BÄSTA LÅTAR!  ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2018-08-25 på 22:12, skrev Phenomen:

Kom ihåg denna nu när mina grejer funkar till slut + såg Led Zeppelin & 80s :)

 

 

 

Åttiotal så att det skräller om det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
48 minuter sedan, skrev Skorpion76:

Funderade ett tag på om jag skulle göra en osdagstråd-.

Det tycker jag är onödigt. Du har ju redan skapat flera musiktrådar som det finns plats att posta länkar i. Det vore också trevligt om du följde upp svaren i dina problemtrådar, som t ex Varför flyttar sig markören så mycket? Kan inte lyssna på radio och samtidigt göra andra saker och Massor med jobbiga popups i Chrome! Annars tappar man ju lusten :mellow: att försöka hjälpa dig att lösa de problemen.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
14 timmar sedan, skrev Phenomen:

Skönare bas på The Commodores version men ingen VEVO-stämpel på det klippet. 
Snart söndag

 

 

Först när jag hörde den låten trodde jag att det var Take That som sjöng! ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2018-09-19 på 21:38, skrev mbgtmari:

Det tycker jag är onödigt. Du har ju redan skapat flera musiktrådar som det finns plats att posta länkar i. Det vore också trevligt om du följde upp svaren i dina problemtrådar, som t ex Varför flyttar sig markören så mycket? Kan inte lyssna på radio och samtidigt göra andra saker och Massor med jobbiga popups i Chrome! Annars tappar man ju lusten :mellow: att försöka hjälpa dig att lösa de problemen.

 

På 2018-09-19 på 22:19, skrev Novisan:

Inga fler musiktrådar. Det blir så splittrat.

Okej, då vet jag, men jag tänkte ändå fråga.

Redigerad av Skorpion76
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2018-09-29 på 14:45, skrev Skorpion76:

 

Okej, då vet jag, men jag tänkte ändå fråga.

 

Det är ju inte jag som bestämmer. Jag skrev bara vad jag tycker. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 timmar sedan, skrev Novisan:

 

Det är ju inte jag som bestämmer. Jag skrev bara vad jag tycker. :)

Nej och jag bestämmer så klart inte heller, men jag tycker ändå att det blir lite knäppt att bara kunna lägga in musikbidrag på fredagar och dessutom inte heller få lägga in musikbidrag från någon annan dag bara för att tråden heter som den gör. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Novisan:

Nytt namn på tråden kanske är en ide då. Fråga admin. om det går att byta namn på tråden.

Den här tråden har redan bytt namn en gång. Först hette den Fredagsmys. Sedan la jag in en låt med Pet Shop Boys som var lite mer disco och fick ett svar tillbaka at det inte var frknippat mwd Fredagsmys! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 minuter sedan, skrev Skorpion76:

Den här tråden har redan bytt namn en gång. Först hette den Fredagsmys. Sedan la jag in en låt med Pet Shop Boys som var lite mer disco och fick ett svar tillbaka at det inte var frknippat mwd Fredagsmys! 

 

Vad som är fredagsmys ligger ju i lyssnarens öron. Det kan ju vara olika mellan olika personer tycker jag.

Jag för min del tycker ju att varför ska tråden bara kopplas till fredagar.Eftersom du startat tråden borde ju du få bestämma om du vill byta rubrik eller  ej. 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Skorpion76:

Den här tråden har redan bytt namn en gång. Först hette den Fredagsmys. Sedan la jag in en låt med Pet Shop Boys som var lite mer disco och fick ett svar tillbaka at det inte var frknippat mwd Fredagsmys!

Detta är inte sant. Ingen har anmärkt på den här trådens,  eller någon annan av dina musiktrådars,  namn. Anmärkningarna har gällt Fredagens Musikbidrag, en tråd som inte startades av dig (2014) men vars namn du inte respekterade utan stoppade in en massa länkar i på andra dagar. Ingen kommer att hindra dig från att byta namn på dina egna musiktrådar.

 

Jag förstår inte varför du kände dig tvungen att skapa en tråd med namnet Musikbidraget när du redan hade en tråd med ett eget personligt namn som du kunde stoppa in musiklänkar i på vilken veckodag som helst

https://eforum.idg.se/topic/354686-vad-lyssnar-du-på-just-nu/

 

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här tråden har inte bytt namn utan startades genom en delning av tråden

"Fredagens Musikbidrag" och rubriken bestämdes av den moderator som gjorde delningen.

 

Tråden "Fredagens Musikbidrag"  har i alla fall inte bytt namn under 2017 eller 2018.

 

Cecilia

Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, skrev Novisan:

 

Vad som är fredagsmys ligger ju i lyssnarens öron. Det kan ju vara olika mellan olika personer tycker jag.

Jag för min del tycker ju att varför ska tråden bara kopplas till fredagar.Eftersom du startat tråden borde ju du få bestämma om du vill byta rubrik eller  ej.

Nu var det inte jag som startade den tråden från början!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, skrev Skorpion76:

Nu var det inte jag som startade den tråden från början!

Det är klart att jag trodde att det var du som startade den eftersom du den 19 augusti skrev « På grund av just det här har jag startat en ny tråd  där det är fritt fram att posta sina musikbidraget på låtar som man gillar oavsett vilken dag det är.
https://eforum.idg.se/topic/356723-musikbidraget/?tab=comments#comment-1704329  »

https://eforum.idg.se/topic/347255-fredagens-musikbidrag/?page=7

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska vi kanske hålla oss till vad Trådrubriken i denna tråd säger nu istället för att argumentera mot varandra om vem som startat vilken tråd och varför.

Fortfarande, det finns idag 3 stycken Musikvideos - bidrags - trådar, du @Skorpion76 har startat 2 av dessa, eftersom du ansåg att den första inte passande dig.

 

 

Laso - Moderator

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 minuter sedan, skrev Laso:

Ska vi kanske hålla oss till vad Trådrubriken i denna tråd säger nu istället för att argumentera mot varandra om vem som startat vilken tråd och varför.

Fortfarande, det finns idag 3 stycken Musikvideos - bidrags - trådar, du @Skorpion76 har startat 2 av dessa, eftersom du ansåg att den första inte passande dig.

 

Laso - Moderator

Varje gång jag skrev i den första tråden fick jag bara vassa kommentarer med negativ respons.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...