Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Skorpion76

Appen MyMail

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Jag laddade ner en app till iPhone och iPad som heter MyMail. Jag tyckte att det verkade vara en bra app som samlade ihop flera olika mailadresser på ett och samma ställe, men jag blev ordentligt besviken när jag upptäckte att jag inte kunde lägga till min mailadress från iCloud där. Jag skaffade en sådan eftersom jag tyckte att den verkade fräck, men den kan jag alltså inte lägga till i appen MyMail. För att kunna det måste man tydligen ha sin mailadress från iCloud som Apple ID och det har inte jag. För att det ska fungera måste jag alltså installera om både min iPad och iPhone. Det klarar jag inte av att göra själv och när jag frågade min bror om hjälp förstod han inte vad jag ska med en mailadress från iCloud till. Det känns verkligen riktigt tråkigt. Suck!  😞

Redigerad av Skorpion76

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Postad (redigerade)
14 timmar sedan, skrev Phenomen:

När du lägger till mailkonto, så ska du ha möjligheten att lägga till "other". 

Inställningarna för icloud hittar du här https://support.apple.com/sv-se/HT202304

Det är för sjutton just precis vad jag har försökt med och jag är så j... (oops, ursäkta) trött på att om man har en iCloud-adress ska den vara kopplad till alla andra kontakter också på paddan och telefonen. När jag fick min iPhone och min padda valde min bror att lägga till en av mina mailadresser som kontakter för enkelhetens skull och det är det som gör att jag inte kan lägga till en en epostadress med domännamnet iCloud! 😪😪 😪😪Det är samma sak med appen gmail. Jag kan inte lägga till min icloudadress där heller! 

Redigerad av Skorpion76

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu