Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jag försökte kontakta tjohoo.se, men det misslyckades!


Skorpion76

Rekommendera Poster

Tidigare fanns det en tråd om sidan tjohoo.se  och för att undvika tjafs  om att starta för många nya trådar om samma ämne tänkt jag att där kunde jag hänga på med min fråga. Det visade sig bara vara en dum idé så okej. Här kommer min tråd med min fråga. Jag kontaktade supporten för sidan eftersom jag tänkte att jag skulle vilja ha en mjladress med domännamnet tjohoo.se, men istället för att få något svar fick jag ett mail där det stod att mitrt mail inte hade kommit fram. Nu är det säkert någon som undrar, men varför i helsike jag skulle vilja ha en epostadress med domännamnet tjohoo.se. Varför skulle jag framför allt vilja h en mejladress som ingen känner igen och ingen kan komma ihåg? Kalla mig knasig om du vill, men jag gillar udda domännamn i mailadresser och om jag ser en mejladress som bryter det traditionella mönstret hajar jag genast till och tänket att en sådan adress skulle se spännane ut. Den måste jag kolla upp. Nu är det säkert någon som tycker att jag skulle kunna vända mig till one.com och köpa et domännamn där, men det är svindyrt! Jag dras till allting som är uda och som bryter mönstret på ett eller annat sätt. Det är precis av samma anledning som jag skulle vilja ha en mejladress med domännamnet gotmail.com. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade en e-postadress hos tjohoo en gång i tiden. Deras webbmail var faktiskt riktigt bra. Men jag trodde dom lade ned verksamheten för flera år sedan.

 

Om du gräver runt lite på iis.se så kan du hitta ett mobilnummer till den nuvarande ägaren av domänen, eller åtminstone det företag som har registrerat domänen.

 

Fast en e-postadress likt namn@tjohoo.se är inte speciellt intressant. Eftersom jag har ett a mitt i mitt namn så har jag en e-postadress som följer mönstret n@mn.se. Det är mycket intressantare mönster. Men det fungerar bara om du har ett a i ditt namn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...