Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

oldapps.com nedladdning fungerar inte längre?


Vinterfiskaren

Rekommendera Poster

Vinterfiskaren

Går det inte längre att ladda ner program från oldapps.com?

Min webbläsare Explorer 11, mitt Operativsystem W 7.

 

Jag provade att ladda ner från oldversion.com istället. Det gick bra.

 

Hur säkert är det att ladda ner från oldversion.com?

Virustotal.com verkar tycka att oldversion.com är säker.

Virustotal.com visar 6 kommentarer att oldversion.com är säker och en kommentar att oldversion.com är osäker.

 

Vänliga hälsningar

Vinterfiskaren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt antivirusprogram 360 total security klassade sidan som säker, men som Monshi nämner, programmen man laddar ner behöver för den skull inte vara säkra. Se till att du har ett bra antivirusprogram installerat, dom brukar bromsa om det är ngt skumt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett alternativ i OldApps.com är att du klickar på help. Sedanstår det till höger olika Windowsversioner. klickar du på W7 får du fram förslag på program som är kompatibla med enheten. Tänk bara på att äldre webbläsare kan ha säkerhetshål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinterfiskaren

Tack så mycket för svaren.

Anledningen till att jag kanske vill ladda hem gamla program och gamla versioner av program från Internet ibland är att i en av datorerna så finns det tre olika Operativsystem installerat, Windows 2000, WXP och W 7.

 

Gamla versioner av program som eventuellt fungerar bättre än nyare versioner av programmen i de två äldre Operativsystemen som finns i datorn.

 

Ladda hem med W 7, installation i WXP eller W 2000.

Detta gör att jag är tacksam för förslag på relativt säkra sidor på Internet där det går att gratis ladda hem gamla program och gamla versioner av program.

 

Troligen går det inte längre att ladda hem program rån oldapps.com

 

Vänliga hälsningar

Vinterfiskaren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinterfiskaren

Ursäkta det ska stå från inte rån. Troligen går det inte längre att ladda hem program från oldapps.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...