Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Torparen

Lightroom CC

Rekommendera Poster

Inte fullständigt expert och allvetare men det har varit mitt bildprogram i kanske 8 år. Mycket bra program när man kommer förbi diverse inkörningsfunderingar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej 

Jag har också använt LR i många år aldrig haft några tekniska problem. Men nu har det dykt upp några, jag har gjort en om installation av datorn och nödgades då installera fotoprogrammen på nytt förmodligen i samband med detta som problemen kommit.

Jag tar ett problem i sänder: Längst upp till höger finns tre symboler streck fyrkant och kryss dessa symboler är borta. 

Jag har full förståelse om du inte har förslag  till lösning då det är ett programtekniskt problem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
27 minuter sedan, skrev Torparen:

Jag tar ett problem i sänder: Längst upp till höger finns tre symboler streck fyrkant och kryss dessa symboler är borta. 

Du verkar beskriva symbolerna för att Minimera, Maximera/Återgå och Stänga, som finns i de flesta (alla?) program. Eventuellt har programfönstret hamnat i fullskärmsläge (vars funktion inte är unik för Lightroom). Hittar du ingen symbol/knapp för att återgå så kan du testa Escape-tangenten, det brukar fungera.

(Och för att du ska slippa fråga - jag citerar endast den del som har med mitt svar att göra.😉)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Använder också LR CC...

1 timme sedan, skrev Torparen:

Är det i programmet LR du menar nu, kan du fått till en bild som visar vad du menar? Är inte med på vad du menar?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, skrev ChristerE:

Du verkar beskriva symbolerna för att Minimera, Maximera/Återgå och Stänga, som finns i de flesta (alla?) program. Eventuellt har programfönstret hamnat i fullskärmsläge (vars funktion inte är unik för Lightroom). Hittar du ingen symbol/knapp för att återgå så kan du testa Escape-tangenten, det brukar fungera.

(Och för att du ska slippa fråga - jag citerar endast den del som har med mitt svar att göra.😉)

1 timme sedan, skrev ChristerE:

Ja det är de symbolerna jag menar, tyvärr så enkelt är det inte hjälper ej  med Esc-tangenten, nu är det många andra fel också tror att enda lösningen är att ominst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...