Det finns ännu inget här ännu.
-
Vem är online 4 Medlemmar, 0 anonym, 830 gäster (Visa hela listan)
-
Populära medlemmar
- Tillbaka till toppen
-
Liknande Innehåll
-
Av Tunkan
Hejsan alla glada. 😁
Jag söker defekta grafikkort med minst 6gb minne. Allt av intresse. Mest intresserad av 1080 ti eller bättre. Hör gärna av er om ni sitter på defekta kort. Eller vet var jag bör söka. Betalar gärna ett par slantar om så önskas.
-
Av Casper05
Hej
Casper 13 år
För lite mår än 2 år sedan så byggde jag och min mammas sambo en dator och idag så skulle jag bara kolla något och så såg jag att man kunde kolla och ändra (tillfälleigt) på kårdena i Google så jag gick in på en random vidio på Youtube och skulle ge den mer visningar och då satte jag för många nior och nu är allt helt svart jag har stängt av strömmen klickat på starta om knappen (en fysisk knapp) ingen händer vad ska jag köra vågar ej berätta för mina föräldrar hjälp sökes fört
Kommer jag att behöva köpa nya delar och isåfall vilka och vart?
Är det mjukvara problem eller hårdvara problem och hur kan man se skillnaden
-
Av Lasse H
Jag köpte för något år sedan en liten bärbar (Lenovo 100s) för att ha när jag reser och insåg för sent att den hade alldeles för lite minne. Den klarar inte ens att uppdatera Windows 10. Den har en SD-plats så jag undrar om det är möjligt att ha Windows där och hur man i så fall gör för att boota.
-
Av PCsnubben
Har en Lenovo G50 som vägrar starta upp.
När man trycker på powerknappen, så ser man endast att lysdioden bredvid kameran tänds, för att sedan slockna efter några sekunder.
Skärmen ser ut att blinka till något, mycket svagt, men inget läsbart syns på den alls.
Verkar lite som en loop, att lysdioden tänds och skärmen blinkar till, för det återkommer med jämna tidsintervaller.
Har testat
- Ta ur batteriet
- Hålla ner Powerknappen 20 sek (eller mer)
- Ta ur RAM (då piper den vid tryck på Powerknappen, men inget syns på skärmen då heller)
- Ta ur hårddisken (då verkar det inte hända någonting alls vid tryck på Powerknappen)
- Kopplat den till extern skärm (ingen bild där heller)
Vad mer kan man testa ?
-
Av Globetrot
Hej !
Jag har uppgraderat Windows 10 till version 1703 på alla mina datorer, allt gick som det skulle men på en bärbar har skapats en ny partition på hårddisk (utan att jag har gjort något) ''Återställningspartition''
Hur kan det vara ? och är bara på en dator ?!
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
Obesvarade ämnen
-
Nya ämnen
-
Aktuella jobb
- Teknisk systemförvaltareSödertälje (Kommun), Stockholm
- TELEKOMINGENJÖR TILL SIGNALKONTROLLSEKTIONEN VID MUSTStockholm (Län)
- Solution Architect to Digital Dealer @ ScaniaSodertalje, Stockholm
- DeveloperSodertalje, Stockholm
- Java-konsult, GöteborgGöteborg, Västra Götaland, Sweden
- Teknisk systemförvaltare