Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Användning med Surplatta och Smartphone


Laso

Rekommendera Poster

Har sedan nya plattformen kom igång på allvar, försökt att få Surfplattor och Mobil att fungera tillfredsställande, inte alltid man sitter vid datorn.

 

Men det är fortfarande inte så enkelt, satt alldeles nyss och försöka skriva inlägg på plattan, efter inlägget var klart, skulle bara trycka på Skicka, så händer absolut ingenting, precis som att knappen inte är kopplad till någon sida? Jodå, visuella effekten av att man  trycker på Skicka, syns, men inget händer!?

Det mesta fungerar trots, men det finns vissa detaljer som fortfarande inte fungerar okej, detta är en av dessa.

Det är inte första gången detta händer, så detta måste fixas till, annars är tillgängligheten att nå Eforum lite begränsad kan tyckas.

 

@felix Du är förmodligen på välbehövlig semester, men när du återkommer, så får du gärna kolla detta...

 

Någon annan som använder Surfplatta eller Smartmobil för Eforum, och inte är helt nöjd, intressant att veta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

45 minuter sedan, skrev Laso:

...skulle bara trycka på Skicka, så händer absolut ingenting, precis som att knappen inte är kopplad till någon sida?

 

Någon annan som använder Surfplatta eller Smartmobil för Eforum, och inte är helt nöjd, intressant att veta?

Bara för att testa, så skriver jag detta från min XZ Premium (Oreo 8.0).

Absolut inget problem.

 

Det är 3-4 månader sedan jag senast var inne på Eforum i mobilen. Har nu varit inloggad sedan förra året och fortfarande. Har aldrig blivit utloggad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, skrev Laso:

Har sedan nya plattformen kom igång på allvar, försökt att få Surfplattor och Mobil att fungera tillfredsställande, inte alltid man sitter vid datorn.

Det är troligen bra om du kan specificera vad för mobil/platta, webbläsare och operativsystem med version som du använder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...