Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Byta dator.


Torparen

Rekommendera Poster

22 timmar sedan, skrev Cecilia:

Du har redan en licens för Windows 10 som gäller på den aktuella datorn eftersom du redan har använt Windows 10 utan problem på den. Alltså ingen ny kostnad.

Sorry än en fråga hur många GB behöver USB minnet klara av?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha nu har jag skapat installationsmediat på ett USB-minne. Givetvis är jag konsekvent vad gör jag nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se det som står under rubriken Använda installationsmediet du skapat på sidan jag länkade till förra gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till alla som haft tålamodet att hjälpa mig ända in mål ett STORT tack. För några timmar sedan sprängde jag snöret. Jag har nu en nygammal dator till vilken jag nu håller på att ladda med behövliga program.

Tack och hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På ‎2018‎-‎09‎-‎23 på 18:09, skrev Torparen:

Till alla som haft tålamodet att hjälpa mig ända in mål ett STORT tack. För några timmar sedan sprängde jag snöret. Jag har nu en nygammal dator till vilken jag nu håller på att ladda med behövliga program.

Tack och hej

Aldrig får man vara glad. Nu har tangentbordet börjat ta bort ÖÄÅ alltför ofta. Märk väl det är inte den spanska datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, då är det bara att hålla ner Windowstangenten och trycka på mellanslagstangenten, som du ju vet. Men tangentbordets fel är det inte utan det är Windows "fel". Jag är ganska säker på att alla svensktalande Windowsdatorer också har engelsk tangentbordslayout inbyggd i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, skrev mbgtmari:

Ja, då är det bara att hålla ner Windowstangenten och trycka på mellanslagstangenten, som du ju vet. Men tangentbordets fel är det inte utan det är Windows "fel". Jag är ganska säker på att alla svensktalande Windowsdatorer också har engelsk tangentbordslayout inbyggd i sig.

jA ATT HÅLLA NERE ANVISADE TANGENTER ÄR OK MEN VAR TIONDE MINUT VERKAR SKUMT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör du något särskilt just när tangentbordet går över till engelska?

T ex använder Windows-tangenten till något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...