Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

McAfee blockerar avinstallering


Veroronnie

Rekommendera Poster

Hej, 

Är I stort behov av hjälp då min dator är, enligt mig, helt utan räddning. Jag har haft McAfee som virus program och som jag har läst mig till så är det många som har problem med sin internetuppkoppling när detta virusprogram går ut. Detta har nu hänt mig och jag har testat allt i min makt. Jag har försökt göra en systemåterställning till tidigare tidpunkt men får bara som svar att jag måste avinstallera mitt virusprogram. Vilket jag har försökt men utan framgång, programmet är borta från min dator men jag kan fortfarande inte koppla upp till internet och om jag försöker avinstallera andra program så får jag svar att jag måste vänta på pågående avinstallation. Vilket jag nu gjort i x antal dagar och börjar se mig själv besegrad. Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med detta? Jag har windows 7 installerat på min dator btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

Tack Pelle for ditt svar, 

Jag har förstått denna och skulle gärna ha testat men eftersom McAfee blockerar min internetuppkoppling så kan jag ej ladda hem denna avinstallering. Och som det ser ut så är inte McAfee längre på min dator utan har liksom hakat upp hela avinstalleringsprocessen och jag kan nu inte avinstallera andra program och heller inte göra en system återställing. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte ladda ner MCPR på en annan dator och föra över med USB-minne till den med problem?

Eller ladda ner på en telefon som du sen ansluter till datorn och flyttar över filen till datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...