Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Gillar inte att det bara säljs iPhone numera!


Skorpion76

Rekommendera Poster

Jag gillar inte att det bara säljs iPhones numera som man kan stoppa in musik i. På ett sÄtt kan man väl tycka att det är bra att ha allt samlat på ett ställe, men vad ska man göra om man tappar sin iPhone eller den blir stulen? Det innebär att man förlorar precis allt som man har lagt in i sin iPhone. Musik, bilder, appar,  allt... När jag försökte lägga in musik i min iPhone gick det inte bara för att jag hade en massa andra appar i den som tog upp utrymme. Det betyder att jag hade blivit tvungen att köpa en helt ny iPhone och bara lägga in musik i den och vem vill göra det?  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spotify finns bara till iPhone och iPod Touch. Jag vill lyssna på iTunes. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spotify finns till en massa olika enheter inkl. Windows. Det är väl iTunes som är mer begränsat i så fall.

 

Men det är ju inget som hindrar att du köper en billig (begagnad) iPhone och använder den bara till musik, dvs låtsas att det är en iPod.

 

Sen är det ju bra med backuper oavsett vad det är för enhet man använder och riskerar att bli av med. För eller senare går alla enheter sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ha Itunes på olika sätt också, här i huset finns det Iphone, men inga macar eller Ipad, men vi har Itunes i Windows dator för att kunna använda mot Iphone, inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Skorpion76:

Jag gillar inte att det bara säljs iPhones numera som man kan stoppa in musik i. På ett sÄtt kan man väl tycka att det är bra att ha allt samlat på ett ställe, men vad ska man göra om man tappar sin iPhone eller den blir stulen? Det innebär att man förlorar precis allt som man har lagt in i sin iPhone. Musik, bilder, appar,  allt... När jag försökte lägga in musik i min iPhone gick det inte bara för att jag hade en massa andra appar i den som tog upp utrymme. Det betyder att jag hade blivit tvungen att köpa en helt ny iPhone och bara lägga in musik i den och vem vill göra det?  

Du kan ju stoppa in musik i både Iphone och Android-telefoner. För att slippa förlora allt man har i sin lur oavsett modell, så finns det ju olika backupmöjligheter att använda för var och en. Om du inte kan lägga in musik i din Iphone, så kan du behöva rensa bort lite, kanske ta bort appar du inte använder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...