Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Pelle Penna

Update KB4284835 13 juni

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Jag har precis installerat dagens uppdateringar och märker att oavsett om jag startar om datorn så står det fortfarande att jag ska uppdatera och stänga av/starta om.

Provade med att avinstallera uppdateringen och då försvann den texten. Testade en ny installation med antivirusprogrammet avstängt, men det blev ändå samma resultat. Får väl leva med detta till någon lösning kommer

Meddelas för kännedom ifall att flera råkar ut för detta

Sedan när jag precis skrivit detta och skulle stänga av datorn så var allt ok????

Redigerad av Pelle Penna
Märkligt fenomen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Windows 10 är dumt på en punkt. '

Det postas en post i meddelandefältet, "vi startar om din datorn under ..."

Okej, men jag tar och klickar på startmenyn och stänger av (och uppdaterar)

Startar upp datorn nästa dag, kvar i meddelandefältet ligger än "vi startar om din dator under ..."

Enda sättet att bli av med den verkar vara att klicka på den för att komma till Windows Update och där klicka på starta om (för att uppdatera) men inget kvar att uppdatera så det blir bara en omstart..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
10 timmar sedan, skrev Pelle Penna:

Jag har precis installerat dagens uppdateringar och märker att oavsett om jag startar om datorn så står det fortfarande att jag ska uppdatera och stänga av/starta om.

Provade med att avinstallera uppdateringen och då försvann den texten. Testade en ny installation med antivirusprogrammet avstängt, men det blev ändå samma resultat. Får väl leva med detta till någon lösning kommer

Meddelas för kännedom ifall att flera råkar ut för detta

Sedan när jag precis skrivit detta och skulle stänga av datorn så var allt ok????

Jag har samma problem med laptopen.

Uppdateringen på min stationära gick utan problem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu