Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Innehållet i ett dokument var plötsligt borta!


Skorpion76

Rekommendera Poster

Igår kväll installerade jag apparna iCloud, Drive One Drive och Google Drive  för att ha den som extra eftersom min Dropbox börjar bli full och jag inte har möjlighet att köpa betalversionen. Sedan i morse när jag skulle börja skriva på min "blogg" som jag har sparat i en mapp som heter iCloud och som gör att jag kan hitta den både på telefonen och paddan var mappen tom.  Både mapparna och filerna som fanns i var borta och jag förstår inte hur det kunde bli så eftersom jag inte har något minne av att jag raderat något.    

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäller det mobil och surfplatta från Apple eller är det Android-enheter?

 

Finns filen där om du loggar in på iClouds webbplats med en webbläsare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är ju frågan som sagt, kan du se dina filer när du loggar in på Icloud.com? Dom borde finnas där, eftersom det är ju där du egentligen sparar dom, men du får en kopia i din Icloud-mapp på Ipaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 timmar sedan, skrev Laso:

Då är ju frågan som sagt, kan du se dina filer när du loggar in på Icloud.com? Dom borde finnas där, eftersom det är ju där du egentligen sparar dom, men du får en kopia i din Icloud-mapp på Ipaden.

Nej, det kan jag inte. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är nog filen borta tyvärr. Har du någon backup av den, t ex med Windows Filhistorik?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

Finns det ingen papperskort i iCloud?? Har för mig att raderade filer sparas i ett antal dagar innan de försvinner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...