Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Köpa iPod Nano


Skorpion76

Rekommendera Poster

Var skulle jag kunna köpa en ny iPod Nano? När jag frågade min bror om hjälp med att beställa en sådan sa han att de knappt finns att få tag på längre. Folk i allmänhet använder inga sådana längre eftersom de allra flesta använder sina telefoner och lyssnar på musik via dem. Det vägrar jag göra eftersom jag inte skulle kunna tänka mig att jag skulle få köpa en ny mobiltelefon om jag skulle tappa den eller an´tt den blir stulen. Vi har fått Elgiganten till Oskarshamn, men de säljer inga iPod Nano eftersom folk i allmänhet mer eller mindre lyssnar på musik via sina mobiltelefoner istället för att ha en separat mp3-spelare. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är är i praktiken inte möjligt att köpa en sådan idag, de tillverkas inte längre.

 

Men det finns många liknande produkter, givet att du vill kunna lyssna på MP3-komprimerade låtar?

https://www.prisjakt.nu/kategori.php?o=produkt_pris_inkmoms&l=s364382805

 

Idag rekommenderar jag en mobil + spotify eller liknande tjänst. Plus allt annat du får , kanske du tycker om att lyssna på böcker?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att använda och lyssna på musik genom t.ex Ipod Nano, är ett gammalt sätt att lyssna på.

 

Som Monshi säger, idag är det ens mobil och Spotify som gäller för det mesta, när man vill lyssna på musik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det verkar stämma, men det är ganska höga priser på dom flesta, idag så tror jag inte att man skaffar en sådan, när man har en mobil och lätt kopplar då t.ex Spotify, då har man dom flesta låtar man vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska åka till Kalmar på torsdag för att se om jag kan hitta en ny mp3-spelare.  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...