Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Aviseringar/notiser


lunken

Rekommendera Poster

Jag har outlook appen i telefonen o på datorn har outlook.com men jag får inga aviseringar om att jag har fått mejl annat än om jag går in i programmet elr appen o kollar manuellt, jag har bockat för överallt att jag ska ha det men får inte det iaf! Kan det ha nåt med att jag även har gjort såna där alias adresser som man kan i outlook?? Får man dom automatiskt i mappar elr måste man göra dom själva ? Minns inte hur jag gjorde för det var ett tag sen..Har tänkt sluta använda windows live mail även om det fungerar bra men uppdateras ju inte o tänkte ha samma på dator och telefon. 

Hur är annars epost programmet i windows 10?

outlook i datorn_LI.jpg

outlook i telefon.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

Ang e-post i Win10 så tycker jag att det är ok, även om jag istället använder MS Outlook fn. Du kan ju prova. Lägg in dina kontoinställningar i programmet och testa. Du kan ju ha flera olika e-postprogram.

 

Ang. notiser i telefonen, så måste du väl tillåta notiser i iPhones inställningar, dvs. om du har iPhone. Minns inte hur det är övriga fåner.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får kanske lov o testa det i windows då. Jag har tillåtit notiser men det fungerar inte iaf...misstänker att det kan ha göra med att jag gjort alias mappar men vet egentligen inte varför. Har androidtelefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör Outlook på min androidlur och e-breven som hamnar i alias-mappar dyker inte upp som notifieringar. Dock gör brev som hamnar i inkorgen det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På ‎2018‎-‎06‎-‎07 på 19:03, skrev .M:

Jag kör Outlook på min androidlur och e-breven som hamnar i alias-mappar dyker inte upp som notifieringar. Dock gör brev som hamnar i inkorgen det.

Tack, då är det nog så det är då. Men tycker det skulle vara på alla mail oavsett var dom hamnar ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...