Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Youtubeklipp startar inte...


Laso

Rekommendera Poster

Efter sista FF uppdateringen så går det inte att starta en YouTube video, efter man gjort en google sökning, felmeddelande kommer upp enligt bild.

Någon som känner igen detta?

 

 

sshot-80.thumb.png.e7a1e5a57252e3f0acb4517fafb74b31.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hmm, det går inte heller att förminska bilden... :thumbsdown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länken gav mig en idé om vad felet varit, skriver så eftersom jag hittat felet efter en del testande och letande.

Det handlar som vanligt om det som ibland är, nämligen ett tillägg som spökade, testade först med en äldre version av FF och med andra webbläsare, andra webbläsare funkar allt normalt, men när en äldre version av FF inte funkade heller, då började jag titta på tilläggen, och hittade rätt, avaktiverade denna, efter ett tag, så fungerade det normalt, men måste ha detta tillägg, så jag får aktivera/avaktivera efter behov.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du berätta vilket tillägg, eftersom det ju kan vara bra för någon annan att slippa pröva sig fram?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det heter User-Agent Switcher, men tror inte att den används så mycket, inte i en dator i alla fall, eftersom merparten använder en mobil eller surplatta, jag använder det för att simulera användning av mobil med android i datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, jag känner igen det tillägget i alla fall. Har du prövat att ha tillägget installerat men ställa in det på något datoralternativ i stället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är just det som inte fungerade, därför måste jag avaktivera/aktivera efter behov.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...