Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

E-post


Torparen

Rekommendera Poster

Jag hoppar över delar av orsakerna till problemet, men min mailadr försvann alltså jag hade inte kvar min ordinarie mailadr. Efter flera timmars tangenttryckning lyckades jag med hjälp av Google öppna rätta mailadr.   Såhär är problemet nu: Jag har Google ikonen längst ner då jag klickar på den får jag upp rätt mailadr. Men när jag drar texten som visas i bif får jag upp en ny mailadr, vilken jag under nattens timmar accepterade , (l...@gmail.com)

 

Om läsaren tycker att texten är en aning surrig kan det bero på att jag hållit på halva natten.

Hoppas att någon kan och vill hjälpa mig så jag slipper ytterligare ett nattvak.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tagit bort bilden du bifogade eftersom den avslöjade en mejladress och sådana ska man vara försiktig med så att de inte säljs till dem som skickar spam eller gör så att någon får för sig att försöka hacka kontot.

 

Ta en ny skärmdump, t ex med Skärmklippverktyget där du efteråt kan dra pennverktyget över mejladressen så att den blir oläsbar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cecilia tack för din omtänksamhet. Jag har nu en lösning som funkar dock inte helt korrekt. då jag klickar på den nya ikonen med texten "SignOutOptions" på skrivbordet  får jag upp en ruta med båda mailadr, och kan då välja den rätta. Har du ett förslag som medför att ikonen på skrivbordet leder till rätt mailadr så är det givetvis det ultimata. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen orsak :)

 

Jag har visserligen Gmail men jag har inga särskilda ikoner på skrivbordet för det, så tyvärr är det ju rätt svårt för mig att veta vad det är meningen att ikonen ska göra. Men "sign out" betyder "logga ut" och "options" alternativ. När jag vill kolla min webbmejl skriver jag in "gmail.com" i webbläsarens adressfält (behöver inte skriva många bokstäver innan det kommer upp som förslag) och sen loggar jag in med den mejladress jag vill kolla av. Skulle jag sen vilja kolla en annan mejladress så skulle jag klicka på något uppe i högra hörnet (tror det är en rund plupp som symboliserar kontot eller är det där mejladressen står?) och sen klicka på "logga ut" för att sen logga in på det andra kontot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack nu funkar det, jag använder Google Chrome.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...