Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Inloggning varje gång


kiwi01

Rekommendera Poster

Efter den senaste Windows10-uppdateringen måste jag varje gång (efter att ha stängt av/startat datorn) logga in på en viss webbsida där jag tidigare varit inloggad hela tiden. Dvs; jag kommer till inloggningssidan där uppgifterna är ifyllda men jag tvingas att logga in, och före det bockar jag för "Håll mig inloggad" som dock är borta till nästa gång.

Har kollat inställningarna ,  både "Erbjud att spara lösenord" och "Logga in automatiskt på webbplatser med hjälp av lagrade inloggningsuppgifter" är på. 

 

Jag har inte ändrat något så jag vet inte vad det är för fel, så hur ska jag få det att fungera? Det gäller en webbsida som jag besöker flera gånger varje dag. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pelle Penna

Kanske har någon inställning ändrats så att cocies inte sparas.

Vilken webbläsare har du

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chrome. Men vilken inställning är det som har ändrats i så fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har just fått mejl med ny länk till webbsidan, får se om den fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet med inloggningen kvarstår. Eftersom avsändaren av den nya länken menade att det är flera som har drabbats av samma problem, samt att den gamla länken inte längre fungerar,  så gissar jag att felet ligger hos dem. Såvida det inte är så att de andra som har drabbats är sådana som också fått Windowsuppdatering i dagarna. 

I första hand tänker jag höra av mig till företaget, men är det någon som har en annan idé så är det välkommet. 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...