Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Störande reklam!


Skorpion76

Rekommendera Poster

Skorpion76

När jag spelar Wordfeud på paddan får jag ibland upp reklam som jag inte klan klicka bort. Det st¨r bara Installera Nu, men inget kryss som tyder på att jag skulle kunna klicka bort just den reklamen! SUCK! Det är så störande att jag håller på att kräkas på den förbaskade reklamen! 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gratisversioner är ofta med reklam för de ska ju också finansieras på något sätt. Om du inte vill ha reklam ska du betala för programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skorpion76
10 timmar sedan, skrev Novisan:

Gratisversioner är ofta med reklam för de ska ju också finansieras på något sätt. Om du inte vill ha reklam ska du betala för programmet.

Jo, det vet jag, men den mesta reklamen går att stänga av på ett kryss utomhusteater denna. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skorpion76
8 minuter sedan, skrev Monshi:

30 kr kostar det...

 

Sedan denna tråd startades har jag hittat var någonstans som jag skulle klicka för att bli av med reklamen. Det får gärna komma reklam, men jag vill helst ha ett kryss någonstans där jag kan klicka för att stänga ner annonsen.  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skorpion76
1 timme sedan, skrev Monshi:

bakåtknapp?

 

Jag vet inte, men jag lyckades lista ut att jag kunde klicka längst uppe i högra hörnet. Då försvann reklamen och nästa gång som den kom tillbaka gjorde jag samma sak igen. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är ju det som är nackdelen med gratisappar. Men betalar du blir du ju av med irritationen. De kännar ofta mer på gratisversionen än betalvarianten ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...
På 2018-05-13 på 13:26, skrev Jonas__B:

Ja det är ju det som är nackdelen med gratisappar. Men betalar du blir du ju av med irritationen. De kännar ofta mer på gratisversionen än betalvarianten ?

Jag har inget emot reklamen i sig, men jag vill gärna ha en avstängningsknapp att trycka på för att slippa lyssna på skräpet. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...