Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Olika färger på pratbubblorna i chatten


Skorpion76

Rekommendera Poster

Skorpion76

Eftersom jag har Facebook faller det sig ganska naturligt att jag använder den tillhörande chatten som heter Messenger och den fungerar riktigt bra, men det som retar mig med den är att urvalet av färger på pratbubblorna inte är så stort. Vill man ha ett större urval av färger på sina pratbubblor är det nästan ett måste att använda Kik som är en särskild chattapp. Det finns  säkert fler och kanske till och med bättre chattappar, men jag nämnde Kik eftersom det var en som jag kände till.  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Du kan ju lämna förslag till Facebook om fler färger. Kanske fler än du som tycker det och då kanske det ändras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Skorpion76
På 2018-05-30 på 13:45, skrev Novisan:

Du kan ju lämna förslag till Facebook om fler färger. Kanske fler än du som tycker det och då kanske det ändras.

Jo, jag vet att det är fler som tycker det och jag skulle gärna vilja lämna förlag och synpunkter, men frågan är var jag bäst gör det. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Längst upp till höger i FB  ser du ett frågetecken. Klicka där och längst ner hittar du "Rapportera ett problem". Där finns alternativet "Allmän feeedback" som borde passa. 

Du får aldrig något svar men om många påpekar detta kan det ju bli en ändring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...