Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
torpet12

Telefonen visar inte hela bildytan

Rekommendera Poster

Jag har en Moto G5 ca. ett år gammal. Idag gick Instagram ut med ett budskap över hela bildytan om att det är ett obligatorium att läsa deras uppdaterade säkerhetspolicy. Det är naturligtvis bra men det är bara det att den text i nederkant på bilden som jag behöver komma åt inte syns i sin helhet, den bara antyds. Eftersom jag inte kan gå vidare så är Instagram nu oåtkomligt. Något liknande upplever jag också vid programuppdateringarna men där kommer jag precis åt "uppdaterarutan". Någon som upplever liknande problem?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En dum fråga kanske men har du testat att zooma själv, alltså sätta två fingrar på skärmen och dra ihop dem. Har varit med om tillfällen då det inte hjälpt men ville bara fråga. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jodå, det var det första jag prövade. Men, som det nu är så var "budskapet" borta när ja provade någon timme sedan. Men kommer det tillbaka så sitter jag där. Bye, bye Insta is å fall. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Meddelandet borde väl vara kontoberoende så att om man är inloggad på samma Instagram-konto på datorn och godkänner där så har man godkänt för sitt konto och meddelandet kommer inte upp på mobilen något mer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...