Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Telefonen visar inte hela bildytan


torpet12

Rekommendera Poster

Jag har en Moto G5 ca. ett år gammal. Idag gick Instagram ut med ett budskap över hela bildytan om att det är ett obligatorium att läsa deras uppdaterade säkerhetspolicy. Det är naturligtvis bra men det är bara det att den text i nederkant på bilden som jag behöver komma åt inte syns i sin helhet, den bara antyds. Eftersom jag inte kan gå vidare så är Instagram nu oåtkomligt. Något liknande upplever jag också vid programuppdateringarna men där kommer jag precis åt "uppdaterarutan". Någon som upplever liknande problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En dum fråga kanske men har du testat att zooma själv, alltså sätta två fingrar på skärmen och dra ihop dem. Har varit med om tillfällen då det inte hjälpt men ville bara fråga. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, det var det första jag prövade. Men, som det nu är så var "budskapet" borta när ja provade någon timme sedan. Men kommer det tillbaka så sitter jag där. Bye, bye Insta is å fall. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Meddelandet borde väl vara kontoberoende så att om man är inloggad på samma Instagram-konto på datorn och godkänner där så har man godkänt för sitt konto och meddelandet kommer inte upp på mobilen något mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...