Logga in för att bevaka detta
Följare
0
Ladda upp till dropbox funkar inte längre från android
Startad av
Smilingeyes, i Mobiltelefoner
-
Liknande Innehåll
-
Av rolle50
Problemet löst
Jag har en samsung J5 med android och kommer in på mitt webbmail,telia konto,men det bara hackar det händer inget.Det finns ett lås i högra vänstra hörnat.
Har ingen app utan går ifrån Goggle till webbmail. Det blinkar webbmail.telia.com/cp/app men så blir det inte mer.Hälp tack ! mvh Roland
-
Av Monshi
Har aktiverat reglerad mappåtkomst Windows 10, att enbart tillåtna program/appar får läsa filer inom mina dokument.
har satt upp Dropbox, sedan länge, att ha en mapp på C:\Users\username\dropbox
Nu får jag upp varningar om att dropbox försöker nå %userprofile%\Filmer , %userprofile%\OneDrive\Dokument exempelvis, dvs filer in min profil (där delar av den är speglad mot Onedrive).
Varför försöker Dropbox ladda data från dessa mappar, de ingår INTE i där jag har placerat Dropbox-mappen.
Kanske inget allvarligt, kanske Dropbox bara vill snoka reda på och tipsa mig om att "dessa filer passar bra att lägga på Dropbox".
Irriterande dock, då jag inte anser att Dropbox ska ha access dit och inte tänker jag ge Dropbox access heller.
-
Av andershult
Jag ska köpa en smart-tv.Jag funderar på vilket operativsystem som är bäst ger flest streamingtjänster.Jag vill inte direkt behöva köpa någon extra apparat för att se streamingtjänster. Vilken tv som skulle ni rekommendera i storlek 32-43 tum ? Vilket operativsystem ger störst utbud,android-tv eller Samsung ? Faktorerna för tvn är stort utbud av streamingtjänster och hög bildkvalité på tvn.För mig är det viktigt att kunna se på förutom Netflix också HBO Nordic och Disney Plus. Det kan vara bra att också kunna se Amazon Prime och Com Hem play,men det är inte lika viktigt som Disney plus.
-
Av Stavis
Hej!
Min nya platta Lenovo Tab M10 frågar efter lösenord och har ingen aning om vad det är. Den frågar alltså efter ett lösenord för själva plattan då jag startar upp, inte pin kod för sim kort. Jag satte igång plattan för 4 veckor sedan och har då tydligen satt något lösenord då. Jag har varit på resande fot och haft mycket jobb och kommer inte ihåglösenordet längre. Sim-kortet är fortfarande i gamla. Finns det någon möjlighet att göra reset på plattan och då göra nytt lösenord?
-
Av Christina Ögrim
Jag har börjat skriva på en bok. Vilket wordprogram rekommenderas blivande författare?
Duger det med ett gratisprogram och i så fall, vilket?
Jag skriver på min acer Aspire V 13 i Windows 10 Home
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Systemutvecklare till RiksdagsförvaltningenStockholm (Län)
- Teknisk produktägare inom webb till Sanoma Utbildning, StockholmStockholm (Län)
- KommunikationsteknikerÖrebro (Stad)
- Arbeta med tillsyn av informations- och IT-säkerhetUppsala (Län)
- .Net utvecklare till Autocom, TrollhättanTrollhättan (Kommun), Västra Götaland
- Systemutvecklare till Riksdagsförvaltningen