-
Liknande Innehåll
-
Av Stubban
Jag vill radera foldern RSS-Feeds och Arkiv i Outlook. När jag högerklickar finns inte den valmöjligheten. Om jag går till min mailbox online istället kan jag radera RSS-feeds, men den dyker upp igen inom kort. Arkiv-mappen går inte att radera. Hur får jag bort dem? Det är alltså inte en särskild RSS-feed, utan hela mappen jag vill bli av med.
Anna
-
Av Oj!
Jag har några olika e-postkonton och hämtar dessa till min e-postklient Thunderbird. Använder den kalender som finns till Thunderbird och kan hämta uppgifter från mitt outlookkonto. Däremot lyckas jag inte synka< de uppgifter som direkt läggs in i Thunderbirdcalendern med den i Outlook. Hur gör jag för att synka åt båda håll?
-
Av andershult
Jag har en flera år gammal skrivare. Epson Stylus Photo p50. Jag försöker skriva ut,men det går inte.Först så kontrollerade jag skrivarens drivrutiner i datorn,de var då senaste versionerna.När problemet började så stod att det var slut på bläck,köpte nya bläckpatroner och installerade dessa,de är original.
Problemen fortsatte och då stod det att det inte gick att skriva ut på grund av allmänt fel. Uppdaterade sedan drivrutinerna via Epsons webbplats,nu står det i stället hos Epson Status Monitor kommunikationsfel. Har kontrollerat kablar ,de är inkopplade. Varför skriver inte skrivaren ut ?
-
Av Mathias G
Någon som vet varför borttagna mail kommer tillbaka när man tagit bort dem i Outlook 365?
Någon mer som stött på detta problem?
/Mathias
-
Av Perra01101
Hej,
jag använder Outlook 2016 och gör en hel del inbjudningar till möten,
Går det att i kalendervyn få överblicksåterkoppling på vilka möten där svar saknas från 1 eller fler deltagare?
Har letat och gått igenom kalendervyn men det enda jag hittar är "requests not responded to" vilket gäller mina svar
på inbjudningar till mig.
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
Obesvarade ämnen
-
Nya ämnen
-
Aktuella jobb
- Senior C#-utvecklare till Hjärt-LungfondenStockholm (Län)
- Frontend-utvecklare med fokus på React till Hjärt-LungfondenStockholm (Län)
- Riksbanken söker IT-säkerhetsarkitekt och SOC-ansvarigStockholm (Län)
- Riksbanken söker testmanager med inriktning mot cybersäkerhetStockholm (Län)
- Frontend DeveloperStockholm, Stockholm , Sweden
- Senior C#-utvecklare till Hjärt-Lungfonden