-
Liknande Innehåll
-
Av Perre
Hej alla. Jag är med i en förening med 100 medlemmar, vi har en sluten gruppsida på Facebook och den person som sitter som administratör har tidigare suttit i styrelsen men gör detta inte längre. Denna person raderar inlägg från medlemmar och skriver kränkande om visa personer. Hur gör man för att få tillbaka administratörs rollen till en i styrelsen sittande medlem. Jag misstänker att personen i fråga inte frivilligt lämnar över adm rättigheterna. Kan man anmäla till Facebook? Väldigt tacksam för svar.
Perre
-
Av joele-handel
Nu kan man som företag inte längre editera förhandsgranskningar av länkar i Facebook-inlägg, vilket leder till fulare inlägg som driver mindre trafik. ”Publishers” ska kunna ansöka om undantag för de domäner de själva äger, men mitt företag har inte automatiskt fått den möjligheten i gränssnittet. Vi håller på att undersöka nu hur vi kan få hjälp med att verifiera de domäner vi äger för att bli ett undantagsfall. Det sägs att vi har en kontaktperson på Facebook, men har ingen aning om vem det är eller hur vi får kontakt. Någon som vet hur man kan göra för att få hjälp? 12/9 träder ändringen i kraft fullt ut. Har man inte ansökt innan dess är man körd.
-
Av Olle_M
I min nya Iphone finns funktionen "live photos". När man tar en bild så sparas två filer, en stillbild och en film. Filmen är 3 sekunder med hälften före och hälften efter "klicket".
1. Jag kopierar en filmen till min dator (en PC). Det finns flera olika sätt.
2. När jag spelar upp filmen i datorn hörs inget ljud.
3. Om jag lägger upp filmen på Facebook hörs ljudet.
4. Om jag nu laddar ner min egen film från FB tillbaka till min dator hörs ljudet.
Varför blir det så här?
Jag använder Windows Media Player.
Jag bifogar en fil från vilken jag inte kan höra ljudet på min PC.
/Olle
__img_0047.mov
-
Av j.andersson
Har försökt avsluta mitt Facebook-konto och då står det:
Sedan står det:
Men vad i ???
Var har Spotify med Facebook att göra?
Då måste jag starta om processen med att avsluta Facebook då, och sedan kan jag tydligen inte använda Spotify på 14 dagar tills kontot hunnit tas bort permanent.
Men det är upprörande. Hur kan ett konto under ett varumärke ha med ett annat varumärke att göra?
-
Av yoakeem
Hej!
Är avundsjuk på iPhone människorna som kan posta 360 bilder på Facebook.
Har testat lite grann Photo 360 by sfera men det blir ingen interaktiv bild på FB utan man länkas vidare till Sferas hemsida vilket är trist.
Är det någon som vet om ett program som gör samma sak till Android, så skulle jag bli glad
/ Joakim
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
Obesvarade ämnen
-
Nya ämnen
-
Aktuella jobb
- Mjukvaruutvecklare till svensk underrättelsetjänstStockholm (Län)
- IT-projektledareKarlstad (Stad), Värmland
- SystemutvecklareVästerås (Stad), Västmanland
- Systemförvaltare Telge NätSödertälje (Kommun), Stockholm
- Technical Writer till SecureLink i MalmöSkåne län, Malmö
- Mjukvaruutvecklare till svensk underrättelsetjänst