Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Felmeddelande i Internet Explorer 11


annmarie

Rekommendera Poster

Varje gång jag när jag har stängt en sida i IE kommer två meddelanden "Internet Explorer har slutat att fungera". Det började för några dagar sedan. De flesta webbsidor går att öppna trots det. Vad är det som har hänt? Måste jag byta webbläsare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen har du ett tillägg som inte beter sig, om du under kugghjulet uppe till höger väljer Hantera tillägg så borde du kunna se vilka tillägg du har.

 

Om du lägger upp en skärmdump från det fönstret här så kanske vi kan se vad det är som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Bifogar två skärmdumpar. Jag har aldrig ändrat något bland tilläggen sedan jag installerade IE. Jag använder Windows Live Mail men inte Bluetooth till exempel.

klipp1.JPG

klipp2.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vet att du inte använder ett tillägg, högerklicka på det och välj Inaktivera. Fast av någon anledning verkar Referensinformation vara både aktiverat och inaktiverat på samma gång. Det verkar lite konstigt, prova att avaktivera den även om du använder den för att se om det hjälper.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för försöket, men nu har datorn blivit konstig på andra sätt och det blir ominstallation. Kanske det löser problemet annars får jag återkomma senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...