Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Gemensam inkorg för flera epostkonton i Outlook


Aja

Rekommendera Poster

Jag tyckte jag gjorde det. Har du ändat bocken för rätt inlägg verkar förbockat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det verkade förbockat så måste det vara Cecilia som hann före dig med att klicka på rätt bock eftersom moderatorerna också kan se alla bockar. Jag klickade även ett Haha (var det så lätt?) för det ger också ett poäng till Sicurezza.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

36 minuter sedan, mbgtmari säger:

Om det verkade förbockat så måste det vara Cecilia som hann före dig med att klicka på rätt bock

Det stämmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, Cecilia säger:

Jag har inte följt tråden så noga men blir det rätt om Sicurezzas inlägg markeras som bästa lösning på ditt problem?

 

Tipset från Sicurezza är bra för att enkelt byta .pst-fil (Inkorg) som e-brev ska sparas i när de hämtas (med POP), efter att ett Outlookkonto skapats. Men lösningen på problemet verkar ju vara att Aja till slut själv kom på vilken .pst-fil som skulle användas (inte hur man enkelt byter).
 
Kunskapen om att skapa dessa konton och om att använda en gemensam .pst-fil visade sig redan finnas, trots frågorna i första inlägget och kommentaren i inlägget efter Sicurezzas tips, och det hade ju fungerat tidigare.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja har full möjlighet att välja att något annat inlägg ska markeras som bästa lösning om jag markerade fel pga missförstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...