Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Städa bland kategorierna?


Mikael63

Rekommendera Poster

Både i Betaversionen och i den nuvarande versionen framkom önskemål om att städa bland kategorierna; slå ihop/dela på/namnändra/ta bort osv...

Är detta något som vi kommer att se som "ogjort" fortsättningsvis?

 

Minns förra gången det byttes "stuk" på eforum. Då klagades det hej-villt i början och det mesta rättades till.

Men andra fel som kvarstod och endast fick sporadiska klagomål, fast under lång tid, åtgärdades inte. Man sket helt enkelt i det, för att prata klarspråk.

 

Har man åtgärdat nog nu med detta eforum? Typ - pengarna tog slut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker nog att E-forum har en bra uppdelning bland sina kategorier. Mycket kan jag skriva men inte att det är svårt att hitta. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, Mikael63 säger:

Både i Betaversionen och i den nuvarande versionen framkom önskemål om att städa bland kategorierna; slå ihop/dela på/namnändra/ta bort osv...

Är detta något som vi kommer att se som "ogjort" fortsättningsvis?

 

Minns förra gången det byttes "stuk" på eforum. Då klagades det hej-villt i början och det mesta rättades till.

Men andra fel som kvarstod och endast fick sporadiska klagomål, fast under lång tid, åtgärdades inte. Man sket helt enkelt i det, för att prata klarspråk.

 

Har man åtgärdat nog nu med detta eforum? Typ - pengarna tog slut?

Förlåt att jag inte dragit igång en diskussion om det. Jag hade influensa i februari och sen har det tagit tid att jobba ikapp på jobbet.

 

Att ändra kategorier och liknande kan jag göra själv så det är inget som IDG behöver lägga någon tid på.

 

Jag startar en diskussionstråd om det strax.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, DePhaz säger:

Tycker nog att E-forum har en bra uppdelning bland sina kategorier. Mycket kan jag skriva men inte att det är svårt att hitta. 

Men många har svårt att hitta t ex till kategorin för frågor kring köp och lägger det i ett forum för problem och andra frågor. Det är en del forum som numera har väldigt få frågor och mycket väl skulle kunna slås ihop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...