Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Drivrutins problem


Kjellake27

Rekommendera Poster

Har en hp notebook 15ay som jag försöker installera hp desktop 2060 trådlös mus/tangentbord på

Datorn verkar inte godkänna de drivrutiner som följer med jag får gulmarkering i enhetshanteraren.

Har sökt efter drivrutiner på hp hemsida men finns inga där

Desktoppen fungerar på stationär dator

några tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@Kjellake27

Om du i Enhetshanteraren dubbelklickar på enheten med gulmarkering får du upp enhetens Egenskaper och där finns det en statusruta där det ska stå varför det är en gulmarkering. Vad står det i ditt fall?

 

På 2018-03-10 på 10:25, Kjellake27 säger:

hp desktop 2060 trådlös mus/tangentbord

2060 verkar vara en beteckning på själva datorn. Har inte mus/tangentbord någon beteckning så att det går att få fram vad det är för produkt?

 

Vad är det för Windows-version i din bärbara dator och vad var det för version i den stationära när du köpte den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Cecilia för hjälpen!

Jag löste nog problemet igår

hitills har det funkat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@Kjellake27

Jag instämmer med Pelle Penna och tycker att det vore trevligt om du skriver vad du gjorde eftersom det kan hjälpa någon annan som får samma problem i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

Kan tyvärr inte ge er något något vettigt svar.

Ett antal omstarter och omflyttningar av usb minne mellan olika portar

Där i mellan installation av trådlösa utrustningen på en stationär dator med win 10 samma som på lapptoppen-(win10.) Och där fungerade allt.

Återflyttning av tgnbord och mus till lapptoppen.

Efter detta fick all utrustning vara avstängd cirka 24 timmar

Förövrigt inga andra åtgärder på datorer

programvaror etc.

Fungerar utan problem i nuläget.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...