Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Google Play


Globetrot

Rekommendera Poster

Hej !

Är det någon som vet hur man logga ut från ''Google Play konto'' ? Jag har inte lyckats hitta ?! (mobiltelefon/Android)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Video visar bara hur man ta bort konto, dessutom ''@gmail.com'' ingenting hur man logga ut från ''Google Play''

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag förstår när jag läser på nätet så går det inte att logga ut från google play. Åtminstone inte på det sätt man vanligen loggar ut från ställen. Utan som det verkar så måste man ta bort konto på sin mobil så som videon mbgtmari har länk till. Så det är alltså bara kontot till google play man tydligen tar bort. Åtminstone är det så jag uppfattar det jag sett på den filmen och några andra. Antar att dom tänker som så att man inte behöver/vill logga ut från google play med mer än att man vill byta till en annan adress. Så därför det bara finns ta bort konto.

 

Nu skriver du "dessuom gmail.com" som jag tolkar det så har du inte en gmail adress kopplad till google play utan alltså nån annan mailadress så jag vet inte om det finns samma i den som tydligen ska finnas i gmail. I gmail så ska man kunna logga in på sin mailadress @gmail.com och där ska det finnas logga ut från alla enheter. Det är det enda sätt jag hittar att man eventuellt kan logga ut från google play. Har dock inte provat.

 

Så du får logga in på din mailadress och se om du har samma funktion i den. Göra det från en dator eller annan enhet. Då finns det en möjlighet att du blir utloggad från google play, men bakvänt nog så är det möjligt att du loggas in direkt på google play om du går in på den från din mobil då det är den adressen du har inlagd i din mobil som konto till google play.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...