-
Liknande Innehåll
-
Av laq
Så har uppdateringar kommit i Windows Update och
version 20H2 började installeras.
Nu står det STATUS: installerar - 61%
I uppdateringshistoriken står det:
Senast misslyckade installationsförsök: 2021-03-24 - 0x800704c7
Således har det kommit en felkod = 0x800704c7
Om man söker på felkoden kommer en massa förslag till åtgärd
(man vet ju inte vilket man skall välja)
så nu vänder jag mej till expertisen här och hoppas på tips om
åtgärd eller nån bra å säker sida man kan följa.
-
Av Mikael63
Fick en Samsung Gear S3 i julklapp.
En sk. smart-watch som är lika smart som en smart-phone dvs. inte alls.
Appar finns hos Galaxy Apps men (gratis)urvalet är begränsat. Visserligen kostar inte apparna många kronor men jag vill helst slippa koppla mitt bankkort till Samsung Apps (också).
Måste väl gå att hitta andra appar på annat håll?
Eller trix för att få in appar från Google Play?
Just nu är jag på jakt efter en alarm-app där man kan välja valfri ljudsignal, eller egentligen ingen alls utan bara vibration.
Skulle också vara fint med en webbläsare där man kan skriva in en URL manuellt och spara den som en widget.
Tillägg: Hittade precis hur man kan välja bort ljud. Lägger till önskemål om en RSS-läsare i stället.
-
Av andershult
Jag ska köpa en smart-tv.Jag funderar på vilket operativsystem som är bäst ger flest streamingtjänster.Jag vill inte direkt behöva köpa någon extra apparat för att se streamingtjänster. Vilken tv som skulle ni rekommendera i storlek 32-43 tum ? Vilket operativsystem ger störst utbud,android-tv eller Samsung ? Faktorerna för tvn är stort utbud av streamingtjänster och hög bildkvalité på tvn.För mig är det viktigt att kunna se på förutom Netflix också HBO Nordic och Disney Plus. Det kan vara bra att också kunna se Amazon Prime och Com Hem play,men det är inte lika viktigt som Disney plus.
-
Av Jepz
Funkar Onedrive bra som backup?
Kan man välja att ta backup på alla mappar i hela utforskaren med Onedrive (har win10) eller är det som dropbox att det bara gäller filerna som finns i just deras mapp?
Det synkas i realtid och de skriver: "Återställ hela din OneDrive till en tidigare tidpunkt inom de senaste 30 dagarna. Använd detta för att återställa från oavsiktlig massborttagning, skadade filer, utpressningstrojaner eller andra katastrofer."
Har kört Crashplan/Carbonite innan som backup men jag tror att Onedrive har blivit smartare nu än det kanske var tidigare.
Vad säger ni?
-
Av RomanR
Hej!
Jag behöver köpa ett ny mobil telefoner
Vad jag Behöver?
- Att Bli Snabb
- Har Mycket bra kamera
Jag vill inte har mobiltelefoner med tio kameror för att halv av de är 2 Megapixel kameror som är inte användbar och kan göra det samma med software.
- Skärm C.A 6,4' till 6,9'
Har minst 90Hz för att jag spelar mycket
- Kan unlockera Bootloader och can ladda upp andra android t.ex Lineage OS/Pixel experiance
-Måsta bli on snapdragon
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Systemutvecklare till RiksdagsförvaltningenStockholm (Län)
- .Net utvecklare till Autocom, TrollhättanTrollhättan (Kommun), Västra Götaland
- Förvaltningsansvarig till Drift- och förvaltningsenhetenStockholm eller Östersund
- Laravel Fullstack Utvecklare Täby, Stockholm
- Cloud Security ConsultantSverige
- Systemutvecklare till Riksdagsförvaltningen