Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Återställ senaste flikar, Firefox


dj1814

Rekommendera Poster

När jag vaknar på morgonen så har min dator, som  jag kör windows10 firefox med,

stängt av sig och startat om så jag får logga in igen och alla mina flikar som var öppna som jag tänkt

återvända till är borta. Ibland så får jag valet att återskapa senaste session men inte alltid.

 

Blir så förbannad. Datorn styr mig med sina uppdateringar och jag styr inte datorn, har blivit som i filmen 2000X eller vad den hette.

 

Har dessutom datorn i strömsparläge.

 

Varför gör datorn viktiga förbjudna saker utan att fråga?

 

Så.

Hur gör jag för att återskapa min senaste session med alla mina flikar som jag jobbade med?

 

Finns inga inställningar till det i Inställningar heller vad jag kan se så det är ju ett skämt av de sk programmerarna.

 

Please help, och konstigt att detta inte är ett välkänt problem.

Jo, har läst frågan på några ställen men inga svar. Inga svar från Inga på Ekerö.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har senaste versionen av Firefox och det finns visst en inställning att återställa senaste sessionen, dvs få upp alla de flikar man hade uppe när man senast stängde favoritwebbläsaren Firefox. Om jag klickar på menyikonen till höger om adressfältet finns det valet som nr 3.

5a935e4136873_RestorePreviousSession.png.a9f0b147d62e02d130c8ade28af8cd98.png

Hos mig heter det Restore Previous Session, eftersom jag har engelskt Firefox.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men only half matter solved.

Om jag har andra program och anteckningar öppna som jag inte sparat

så försvinner ju dom, så hur hindrar jag att datorn stänger ner sig och uppdaterar sig

eller vad den gör?

Tittade ju under inställningar men hittade ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...