Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tidsangivelse och väder saknas i mobilen


kiwi01

Rekommendera Poster

Det är rätt länge sedan nu som tidsangivelsen med stora siffror liksom väderrapporten försvann från min mobil (Samsung Galaxy A3) vilket gör att mobilen är helt värdelös som klocka. De små siffrorna i högra hörnet är för små för att jag ska kunna se dem, jag tvingas alltid gräva fram ett par glasögon. 

Obs bilden jag bifogar är från min surfplatta men det är exakt så här det såg ut på mobilen också. Finns det något jag kan göra för att få det tillbaka?

2018-02-22 07.03.58.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är väl någon form av widget som ligger där och då får du lägga tillbaka den.

Vill minnas att du bara sätter fingret på skärmen så dyker det upp nedtill där du kan bläddra bland de widgets som finns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, jag har lyckats dra fram den men bara till sidan två, drar jag den till hemskärmen blir det nog kaos bland apparna. Men nu räcker det med ett tryck med fingret så syns den, bra så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det ska ju gå att flytta eller om du tar startskärmen och gör om proceduren. Du kan ju ha widgeten på flera skärmsidor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men eftersom det är ganska fullt på startsidan måste jag prioritera bort och flytta några appar innan jag drar fram den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...