bärbar LÖST Tystgående bärbar för Sims 4 samt surf, kontorsarbete mm
Startad av
kicki112, i Köpa/Bygga dator
-
Liknande Innehåll
-
Av Nyan
Min ASUS R512C (Windows 8) startar inte, den står bara och rullar på startskärmen. Den fick problem för flera månader sen efter att sladden dragits ut medan den varit på och sen fått ladda ur av sig själv för många gånger.
Hur fixar jag det problemet på bästa sätt?
Behöver hjälp snabbt!
-
Av kungmats
Hej
Jag behöver en ny bärbar dator (PC) som främst skall användas för att kolla på webb-tv/sport/film etc utan att det laggar. Jag har bra uppkoppling
Vad behöver jag tänka på?
Tacksam för tips på bra modell.
-
Av marklinmaster
Hej!
Jag införskaffade för cirka två månader sedan ett mobilt bredband från Tele2. Eftersom vi är en stor familj med tre barn som surfar mycket, spelar spel och tittar youtube etc så köpte jag 100 GB per månad, väldigt säker på att det skulle räcka.
Men, de två månader vi använt det har vi lyckats dra slut på all data, så när man surfar till en webbsida kommer istället tele2´s sida upp där man kan köpa mer surf till hutlösa priser. Men bara några dagar innan surfen tog slut gick jag in på routerns webbgränssnitt (Routern är Tele2´s standardrouter som de skickade till oss) och där stod det att vi hade cirka 40 GB kvar.
Jag tror knappast att vi slösat bort 40 gb på två-tre dagar, så jag gick idag in och kollade igen i routern. Till min förvåning står det att vi bara använt strax över 70 GB, men vi har ändå fått ett sms till routern som säger att vi använt all vår surf och om vi försöker surfa någonstans kommer vi bara till Tele2´s hemsida och måste köpa mer surf.
Bifogar en skärmbild från routern.
Varför blir det såhär? de kan ju inte marknadsföra det som 100 Gb/månad men sen inte erbjuda mer än 70 GB. Är det någon mer som råkat ut för det här?
-
Av IngeGNilsson
Har en bärbar HP-dator med Windows 8. När man visar vanliga fotografier blir dessa utdragna och förvrängda på längden. Hur ändrar man det?
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
Obesvarade ämnen
-
Nya ämnen
-
Aktuella jobb
- NätverksteknikerÅre (Kommun), Jämtland
- Trainee – Systemutvecklare på Polisens IT-avdelning, placering i StockholmStockholm (Län)
- Tjänsteansvarig Infra-ITSödertälje (Kommun), Stockholm
- Trainee – Systemutvecklare på Polisens IT-avdelning, placering i NorrköpingNorrköping (Kommun), Östergötland
- Tjänsteansvarig Användarnära ITSödertälje (Kommun), Stockholm
- Nätverkstekniker