Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

iCoolness webbmejl


Peter i Lund

Rekommendera Poster

Hej alla!

 

En fråga från en nykomling i detta forum:

 

Jag (och min fru) använder www.home.se som webbmejl. Men den skutan håller på att sjunka, tyvärr. Så nu är vi på jakt efter en ny liknande webmejl-tjänst.

Jag har läst PFA-artikeln "Guide: Bästa gratistjänsterna för webbmejl". Där finns bra input. Sen såg jag i ett annat forum att några personer tipsade om https://www.icoolness.com/. Dock har jag inte kunnat hitta några omdömen eller kommentarer om den.

 

Vad har du för erfarenhet/omdöme av iCoolness?

 

Mvh Peter i Lund

 

P.S.

Om någon har tips om någon annan vettig webbmejltjänst än de som omnämns i ovanstående artikel (Gmail, Icloud, Outlook, Yahoo Mail, Protonmail, Zoho mail, Tutanota, GMX Mail) så är det oxå intressant. Eller om ni har relevanta tillägg till det som är skrivet i artikeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig hört talas om icool...

Man ska kanske fråga sig vad den man har sin epost hos vill få ut av det. Gmail, Outlook är självklara, Yahoo likaså.

Andra kanske har i grunden ideala tankar om säkerhet osv.

Gmail är stabilt och fungerar bra. Outlook likaså. Jag byter ogärna epostadress och håller fast vid en som finns kvar och där satsar jag på google, dvs gmail.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gmail förstås. Stabilt och med bra funktioner och lätt att koppla till e-postapp i mobilen eller datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monshi och Pelle Penna, tack för era svar! Era och andras svar pekar åt samma håll. Så det blir nog Gmail som får bli min och frugans officiella epostadresser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...