Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Oläst innehåll?


Laso

Rekommendera Poster

Jag försöker ändra tidsperioden i Oläst innehåll, men det går inte att spara, hur jag än väljer att spara, så återgår det hela tiden till standard 365 dagar.

Varför går det inte att ändra detta? Något man missar tro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du sparat ändringen med ett annat namn och sedan hämtat det sparade flödet under rubriken "Mina aktivitetsflöden"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående användningen av Oläst innehåll, att kunna tidsbestämma period, att t.ex ställa så jag bara får upp senaste 3 dagarna när jag klickar på Oläst innehåll, det fungerar oftast en gång, eller till jag loggar ur, sedan när jag loggar in igen, så är det återställt till standard 365 dagar??

 

Någon annan som testat och upplevt liknande?

något man missar/gör fel antagligen.

 

sshot-63.thumb.png.335ee556b8e1bc5e911e17cb75608de1.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

26 minuter sedan, Cecilia säger:

Se din tidigare tråd om samma sak: https://eforum.idg.se/topic/355109-oläst-innehåll/

 

Försökte hitta denna tråd, men har slagit ihop dessa nu.

Nej har inte försökt att spara ändringen enligt ditt tidigare inlägg Cecilia, men ärligt, ska man behöva det, varför fungerar det inte med att markera den tidsrymd man vill ha enligt min bild, och sedan spara med ny rubrik, men jag testar igen.

 

Edit: Kanske börjar få ordning på detta nu, återkommer efter lite mer tester.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

51 minuter sedan, Laso säger:

ska man behöva det, varför fungerar det inte med att markera den tidsrymd man vill ha enligt min bild, och sedan spara med ny rubrik, men jag testar igen.

Jo, men sen får du ju välja flödet med den sparade rubriken i stället för standardflödet Oläst innehåll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
På 2017-12-28 på 14:55, Laso säger:

Kanske börjar få ordning på detta nu, återkommer efter lite mer tester.

Hur har det gått med dina tester?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, fungerar bra, men innan jag hittade rätt, så har det hunnit bli en lång lista, går det att rensa upp lite i denna lista, "Mina aktivitetsflöden"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De 5 standardflödena kan du nog inte göra något åt men dina egna kan du slänga i papperskorgen efter att du gått in på ett av dem:

Skärmklipp.PNG

"Status Updates" är flödets namn och efter det ser du bland annat en liten papperskorg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...