Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Trådrubrikerna


fagerja

Rekommendera Poster

Precis, där är rubriken aningens mindre än övrig text.

 

Markering_051.png

 

Tillägg: det har hänt fler än en gång att jag klickat på användarnamnet, som står ovanför inlägget, med fet stil, i någon slags "tro" att jag ska komma till inlägget ifråga. Alltså i stället för "Läs hela inlägget"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@felix

Något som går att fixa på sidan https://eforum.idg.se/page/senaste_inlagg?

Mer synliga trådrubriker och mindre synliga namn, dvs mer som hur det ser ut i aktivitetsflödet:

Skärmklipp.PNG

 

@fagerja och @Mikael63:

Blir sidan lättare att hantera om hela inläggstexten är en länk till inlägget och inte bara rubriken och [...] ?

 

Har ni prövat med att ställa in ett aktivitetsflöde i stället?

Aktivitetsflödena är en del av forumprogrammet och därför mer lika resten av forumet än sidorna "100 senaste inläggen/trådarna" som Felix gjort själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde en egen "Allt senaste 365 dagarna" och visst ser den bättre ut.

Ska bara ändra mitt bokmärke till den i stället då och så får jag utvärdera hur just den fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 12/25/2017 på 23:39, fagerja säger:

Går det att få trådrubrikerna med fetstil och/eller större storlek? 

 

11 timmar sedan, fagerja säger:

I senaste inläggen.

 

Öppnar man Forum - Startsida är det likadant om man inte är inloggad. Är man inloggad står rubriken med fet stil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På Startsidan är det väl fetstil för olästa ämnen resp. underforum med olästa ämnen och vanlig stil för lästa ämnen. Är man inte inloggad så vet inte forumet vad man har läst och inte läst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Hej,

Som Cecilia skrev är nog aktivitetsflödet att föredra framför sidan 100 senaste inlägg. Den sistnämnda tog jag med för att den fanns på gamla forumet och om någon skulle sakna den, men är byggd manuellt istället. Men jag passade på att ändra rubrikerna på den sidan så de blev lite större nu. 
 

På 2017-12-26 på 14:30, Cecilia säger:

Har ni prövat med att ställa in ett aktivitetsflöde i stället?

Aktivitetsflödena är en del av forumprogrammet och därför mer lika resten av forumet än sidorna "100 senaste inläggen/trådarna" som Felix gjort själv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...