Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lennart Eksell

Rekommendera Poster

Lennart Eksell

Jag använder Thunderbird där jag har flera olika mejladresser. Har fungerat bra, men nu kommer jag inte åt

mitt Yahookonto. Övriga konton fungerar ok. När jag loggar in får jag detta svar: Aktuell operation på "inkorgen" lyckades inte.
E-postservern för kontot  nn@yahoo.com  svarade: [CLIENTBUG] Select Command is not valid in this state.

Jag har avinstallerat, ominstallerat och försökt att ändra inställningar mm. Inget fungerar. Jag kommer inte åt att läsa

mina Yahoo-mejl i Thunderbird, däremot i andra mejlkiienter. Det är också så att när det kommer ett mejl, så kvittrar det

till i mobilen, men inte heller där kommer jag åt mejlet. Tacksam för tips

/Lennart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara ett Yahooproblem

 

Maskinöversatt text från något forum

 

Efter att ha spelat runt med kontoinställningar verkar det fungera igen.

1. Gå till Kontoinställningar -> Serverinställningar -> Säkerhetsinställningar

2. Ändra autentiseringsmetod till något annat än det du har

3. Stäng och öppna Thunderbird igen fungerar ej

4. Ändra autentiseringsmetod tillbaka till "Vanligt lösenord"

5. Stäng och öppna Thunderbird igen arbetssätt

 

Arbetskombination:

Anslutningssäkerhet: SSL / TLS

Autentiseringsmetod: Vanligt lösenord

Efter att ha spelat runt med kontoinställningar verkar det fungera igen. 1. Gå till Kontoinställningar -> Serverinställningar -> Säkerhetsinställningar 2. Ändra autentiseringsmetod till något annat än det du har 3. Stäng och öppna Thunderbird igen fungerar ej 4. Ändra autentiseringsmetod tillbaka till "Vanligt lösenord" 5. Stäng och öppna Thunderbird igen arbetssätt   Arbetskombination: Anslutningssäkerhet: SSL / TLS Autentiseringsmetod: Vanligt lösenord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...