Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skype samtal via dator till mobil= mobilen stängs ner!


BitObyte

Rekommendera Poster

En bekant ringde mig från sin dator med Skype till min Samsung mobil , som inte är någon SMART-telefon och som inte har Skype.

Min Samsung mobiltelefon "kördes ned" jag trodde att batteriet var tomt men det var fullt, ingen ringsignal, endast samma ljud som då den stänger sig.

Måste aktivera hela telefonen på nytt med PIN-koden.

När telefonen kom igång så var där ett missat samtal, som senare visade sig komma  från Skype/dator till mobilen.

Undrar varför min mobil kördes ned???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inget bra svar men har ni testat detta på nytt?

Om det var en engångsföreteelse kanske det är slöseri med energi att grubbla på detta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Har inget bra svar men har ni testat detta på nytt?

Om det var en engångsföreteelse kanske det är slöseri med energi att grubbla på detta...

 

Han ringde mig senare efter någon dag, då hade han ändrat från dolt nummer till synligt nummer.

Vet inte om det var det  dolda numret som orsakade att min telefon kördes ned, men det fungerade bra sedan han ändrade till synligt nummer.

Använder en annan telefon nu .

Det kanske var bara en tillfällighet det som hände, ville höra efter om någon annan har råkat ut för samma sak.

Man kan väl nog avsluta det här fallet , eftersom det inte tycks vara vanligt att sådant händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...